Ancheta la Ambulanta Cluj, dupa ce un dispecer de la 112 a certat doi parinti la telefon

DSU a anuntat ca a inceput o ancheta la Ambulanta Cluj, dupa ce un dispecer de la 112 a avut un comportament neprofesionist atunci cand doi parinti au apelat pentru ajutor.

Doi parinti din judetul Cluj au facut publica o discutie pe care au avut-o cu un dispecer de la Ambulanta, atunci cand in noiembrie 2020 au sunat la 112, pentru ca fetita lor de 1 an si 6 luni urina sange. Operatorul i-a certat pe parinti ca n-au sunat la medicul de familie, le-a spus ca problema copilului nu este o urgenta si ca cei doi nu ar trebui sa invete dispecerul ce are de facut. Parintii sustin ca au sunat de 3 ori la urgenta.

Ca urmare a informatiilor aparute in spatiul public, care vizeaza o inregistrare dintre apartinatorul unei fetite si un operator al Serviciului de Ambulanta Cluj, prin apel la numarul unic de urgenta 112, pentru corecta informare a opiniei publice precizam ca Departamentul pentru Situatii de Urgenta s-a sesizat cu privire la aceasta speta si a solicitat declansarea unei anchete disciplinare impotriva operatorului SAJ Cluj”, au transmis reprezentatii DSU.

Potrivit tatalui fetitei, intr-o interventie la Digi24, Ambulanta a ajuns in aproximativ 30 de minute, in timp ce Directorul Ambulantei Cluj sustine ca echipajul a ajuns in aproximativ 10 minute. De asemenea, seful Ambulantei Cluj sustine  ca nu agreeaza un astfel de comportament si ca se poate ajunge in acest caz pana la desfacerea contractului de munca.

Nu-i ceva placut si nici mie nu mi-ar placea sa mi se vorbeasca asa„, a spus  directorul Ambulantei Cluj.