Urania Cremene: Stima de Sine la Copii – Principalul ingredient al succesului

Peste 60% dintre romani spun ca nu sunt multumiti de felul in care arata viata lor, iar la capitolul stima de sine Romania ocupa locul 47 din 53 de tari studiate. Turneul de seminarii  „Stima de Sine la Copii – Principalul ingredient al succesului”, creat de Urania Cremene fac parte din campania nationala #StimaDeSineConteaza, menita sa ajute generatiile noi sa creasca altfel decat majoritatea adultilor romani

Citeste si Urania Cremene:,,Parenting este ceea ce facem din prima zi in care copilul nostru se naste

Campania isi propune sa ridice nivelul de constientizare al parintilor despre importanta cresterii copiilor cu o stima de sine sanatoasa, dar si sa le ofere informatiile si instrumentele prin care o pot face usor. Initiativa acestei campanii porneste de la niste statistici ingrijoratoare, care arata ca populatia Romaniei are, in acest moment,  un nivel suboptim al stimei de sine, adica al increderii in sine, in ceilalti si in viitor.

Stima de sine conteaza Urania Cremene

Conform acestor statistici:

Pentru ca un numar cat mai mare de parinti sa se alature campaniei, Urania Cremene propune urmatoarele actiuni:

  1. Spot TV (link) pentru promovarea campaniei si petitia #StimaDeSineConteaza, prin care adunam semnaturi de sustinere a cauzei si transformarea ei in campanie de interes public national, cu acordul Consiliului National al Audiovizualului (CNA),
  2. Turneul de seminarii – „Stima de Sine la Copii – Principalul ingredient al succesului”.
    Impreuna cu trainerii All About Parenting – Florin Amariei, Valentin Nicolae, Maria Tolescu si Daniel Cirt vor fi oferite seminarii gratuite, in toate orasele mari si medii ale Romaniei. Pana la sfarsitul anului, seminarul ajunge in 22 de orase, urmatoarele patru saptamani acoperind urmatoarele orase: Botosani (15 oct.), Bacau (16 oct.), Turda (29 oct.), Targu Mures (30 oct), Voluntari (5 nov.), Mangalia (6 nov.), Gherla (12 nov.), Bistrita (13 nov.), Bucuresti (19 nov.).
    Participarea la seminar este gratuita pentru toti participantii, pe baza rezervarii locului la unul dintre seminariile din calendarul de evenimente.
    Prin intermediul acestor seminarii, parintii vor invata tehnici concrete prin care pot lucra activ la educarea copiilor in spiritul independentei, al responsabilitatii si al increderii in sine.
  3. Seven Days Challenge pe Facebook si Instagram, cuprinde o serie de 7 provocari (cate una in fiecare zi) pe care parintii le pot implementa cu copiii lor pentru a invata cum sa le creasca stima de sine.

Campania este sustinuta de Destiny Park, un proiect care se inspira din teoria celebra a unui istoric olandez al culturii, Johan Huizinga, care sustinea ca jocul reprezinta fundatia oricarei culturi si societati. Din acest concept s-a ivit Destiny Park – locul unde lumea e in mana copiilor, Urania Cremene fiind ambasadorul proiectului.

Stima de sine conteaza

Destiny Park va fi lansat anul viitor in Romania, in zona Baneasa, urmand sa devina cel mai mare proiect de edutainment din Estul Europei, in cadrul unei investitii de 5 milioane de euro. Pe un teren de peste 3000 mp din nordul Capitalei va avea un spatiu magic pentru copii unde ei pot fi aviatori, medici, prezentatori de televiziune, bancheri, piloti, pompieri – vorbim in total de peste 50 de activitati, 50 de experiente. Destiny Park va fi oraselul minunat unde vocatiile, talentele si pasiunile celor mici sunt observate de specialisti in educatie pentru a descoperi din timp care ar putea fi domeniile in care ei vor excela. Pentru a le intelege destinul in vreme ce ei se joaca intr-un imens parc al inteligentei. Cu alte cuvinte, parintii se relaxeaza, lasandu-i pe cei mici in grija specialistilor si a personajelor de poveste.  Intr-un oras in miniatura, construit special pentru ei, cu institutii, cu economie si bani proprii, copiii de pana in 14 ani invata, prin joc, cum functioneaza lumea oamenilor mari.

Citeste si Recreatia la scoala este importanta pentru sanatatea emotionala a copilului